Äh miten siistii

mun uusi koti on paratiisi
vintagee ja rokokoota
tapeteissa näkyy vilkas elämä
keltaisena läiskinä, se on retroo

Mä tanssin nurmikolla
kilpaa kukkameren kanssa
leikattu nurmikko jättää graafiset kivetykset keitaiksi
mulla on uudet kalsarit
alan myymään käytettyjä netissä
se on niin helppoa rahantuloa
ostaiskohan ne risaiset ritsikatkin
entä sukat joissa pelkät reijät jäljellä

Mulla on katossa kruunu
se loistaa kristallina lehtien palstoilla
liimattuja kuvia
vessan seinillä
muotia

Somessa mä hehkutan kuinka mulla on ihanaa
kivaa, upeeta ja nättiä
rahaa
sitä mulla ei ole
velkaa mulla on
reteetä
mut mä olen biletyksen huipulla
muiden kaverina
tukemassa

ja olemassa vain kauniina.

Mä en sano mielipiteitä koskaan
ei niitä osata lukea oikein
haukutaan ja mollataan
mut mä ostin vappupallon
se oli lilaa
viimeisen toivon väri
että saisin olla retee joka rypee.




-eh-

Ronosunnuntai Kirja vieköön blogissa

Kommentit

  1. Miten siistii :) Kivaa kielenkäyttöä - reteetä somemeininkiä :)

    VastaaPoista
  2. Heh, mietin itsekin, pitäisikö alkaa myydä niitä käytettyjä pikkareita, kun luin eilen jutun, että niillä voi tienata :D

    Samoissa someajatuksissa näköjään liikumme, tosin oma viimesunnuntainen somerunoni oli tunnelmaltaan paljon apeampi kuin tämä sinun hersyvä runosi.

    VastaaPoista
  3. Niin käheetä menoa, siistii:)❤ Leppoisaa kesäiltaa 💕🌞

    VastaaPoista
  4. Ooh, tää oli siistii!!
    Meno on jo melkoinen tällä somettajalla.
    Suomalaiset taloudet on tunnetusti ylivelkaantuneet.. Hmm ei oikeesti niin siistii. Ehkä nyt keksittiin keino vähentää velkoja, meinaan nuo käytetyt pikkarit��Kaikesta ironiasta huolimatta, iloinen kaveri��
    Hauska runo, kertoo kuinka moneksi somettajista onkaan.
    Näitä on ilo käydä lukemassa.
    Jos teillä ei hellettä, voisin Itä-Suomesta sellaista lainata. Edes saaressa ei enää viileämpää, Huoh.läähätän ja läkähdyn.. Eikä kohta tarvii ees niitä pikkareita��

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kävit ja jätit kommentin.